segunda-feira, dezembro 07, 2009

Instituto de Ciências da Saúde em Timor Leste


O Instituto de Ciências da Saúde (ICS) do Ministério da Saúde de Timor-Leste é uma instituição de ensino superior multidisciplinar que tem como visão e missão formar profissionais de saúde de acordo com os standards internacionais.

Foi fundado em 2005 e tem sede em Dili, na capital de Timor Leste. A Biblioteca do ICS é um espaço que conta com um acervo bibliográfico importante de livros cientificos na área da saúde em 3 línguas: português, inglês e bahasa indonésio.
As monografias estão catalogadas em bases de dados bibliográficos e a biblioteca possui 5 computadores ligados à internet, que permitem o acesso on-line a diferentes periódicos científicos internacionais através de bases de referência e editoras, possibilitando uma maior qualidade de estudo de docentes e alunos.
O ICS aposta fortemente no desenvolvimento dos seus recursos humanos.

2 comentários:

santana martins disse...

ola loron diak
hau mos hakarak asesu iha sala ne'e
obrigado
san

Dos Santos Afonso disse...

Loron diak ba Maun no Bin sira hotu,,, Hau iha Dificuldade uituan, hau hakarak husu ba Maun e Mana sira nebe maka iha compatente se bele tau dadus nebe completo konaba Surgimentos médicos, Enfermeiro e Parteira no mos data e rasão ba criacão ninian, e no mos Fundador ba assunto refere atu nune imi nia alin sira balu nebe mak actulmente estuda hela iha rai liur bele facil uituan wainhira iha trabalho ruma konaba dados hirak ne, no facil atu haklaken ita nia História hirak ne ba ema nacionalideade seluk. karik hau nia percisa nebe mak hau hato'o keta la kapaz karik hau husu DESCULPA e Obrigado....